خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین عنوان کرد:

پیش‌بینی 12 میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت سه منطقه شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۵۳۸

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: برای روکش آسفالت سه منطقه شهر قزوین، ۱۲ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

سلیمان بهرامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به طرح نهضت شبانه آسفالت بلوار شهیدبابایی قزوین اظهار داشت: این طرح از چند روز گذشته آغاز شده است و اجرای آن در برخی از خیابان های شهر همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بودجه پیش بینی برای روکش آسفالت سه منطقه شهر قزوین افزود: میزان اعتبار پیش بینی شده در این خصوص شامل ۱۲ میلیارد تومان است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین با اشاره به میزان اعتبار پیش بینی شده در پروژه آسفالتی سالجاری بیان کرد: حدود ۳۲ میلیارد ریال پروژه آسفالتی در سطح شهر قزوین مصوب شده است که البته پیش بینی می شود میزان بودجه به حدود ۴۰ میلیارد ریال برسد.

بهرامی اضافه کرد: مجموع بودجه برای روکش آسفالت سه منطقه برابر حدود ۱۲ میلیارد تومان به صورت مکانیزه است و حدود ۳ میلیاردتومان پروژه روکش معابر فرعی به صورت دستی و حدود ۵ میلیارد تومان برای پروژه های درزگیری، مرمت و تراش با دستگاه مکانیزه فلاسک پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: ۳۲ میلیارد تومان در قالب ۵ پروژه از جمله فروش آسفالت و مصالح، به مناطق، سازمانها و حوزه معاونت ها انجام می شود و روکش ماشینی آسفالت در سطح شهر، تراش و مرمت رویه های آسفالتی و مصالح معابر فرعی (روکش دستی) و پروژه‌های درزگیری و تراش و مرمت با دستگاه فلاسک نیز صورت می‌گیرد.

 مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین یادآور شد: پروژه های دیگری نیز در این خصوص از جمله روکش شهید بابایی،اصلاح و مرمت بلوار معلم، بلوار باهنر، خیابان امام(ره) و روکش در ناحیه مینودر و ناحیه منفصل شهری دانش و ناصر آباد اجرا شده است.

بهرامی گفت: برای هر منطقه شهرداری بودجه خاصی پیش بینی می شود و بودجه لازم برای روکش آسفالت سطح منطقه دو حدود ۲و نیم میلیارد تومان بوده که از این مقدار حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: طرح نهضت شبانه ادامه دارد و این طرح به علت عدم اختلال در عبور و مرور و ایجاد مزاحمت برای شهروندان به صورت شبانه انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز