خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

آزادی 46 زندانی با کمک های مردمی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۸۰۴

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از آزادی ۴۶ زندانی جرائم غیرعمد و غیرخشن با مساعدت های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد از ابتدای سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید مومنی روز دوشنبه در تکمیل این خبر افزود: توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و توانمند سازی فکری، فرهنگی و اقتصادی نیازمندان به منظور رفع چهره فقر از جامعه یکی از برنامه های کمیته امداد است که این رویکرد با استفاده از ظرفیت های مختلف اجرایی می شود.

وی ادامه داد: بخشی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که بنا به دلایلی همسران آنها در زندان به سر می‌برند و یکی از راه‌های توانمندسازی آنها، تلاش در جهت آزادی سرپرست خانوار است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت های مختلف برای رهایی زندانیان اقدام کند که با تلاش های انجام شده ۴۶ نفر از زندانیان با مساعدت این نهاد از ابتدای سال ۹۷ تاکنون آزاد شدند که از این تعداد ۳۷ نفر غیرمددجو و ۹ نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد بودند.

مومنی اعلام کرد: ۱۷ نفر از این زندانیان از محل زکات جمع آوری شده در استان و مابقی از محل سایر کمک های مردمی آزاد شده اند.

وی تصریح کرد: برای آزادی این زندانیان که همگی جرائم مالی غیر خشن و غیرعمد داشتند، بیش از ۱۷۵ میلیون تومان مساعدت شده که ۱۰۳ میلیون تومان به صورت بلاعوض و از محل درآمدهای مردمی و ۷۲ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام (ره) آمادگی دارد تا با نیکوکاری اقشار مختلف بستر آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا شماره گیری کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* مساعدت های خود را اهدا نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز