خبرگزاری کار ایران

در ماه مهربانی زنجانی‌ها صورت گرفت؛

ایتام زنجان، میهمان سفره‌های افطار خیرین زنجان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۳۰

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه مهربانی، ایتام زنجانی میهمان سفره‌های افطار خیرین شدند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال نیز طبق سنوات گذشته طرح اطعام و افطار نیازمندان در استان در حال اجرایی شدن است و از آغاز ماه رمضان تا کنون تعداد قابل توجهی از جامعه هدف در استان اطعام شده‌اند.

به گزارش ایلنا ا زنجان، ابوالفضل حسن‌غلامی امروز با اعلام این خبر با اشاره به اینکه طرح اطعام و افطار نیازمندان به صورت گروهی با برگزاری سفره‌های اطعام نیازمندان و یا با توزیع سبدهای غذایی در بین جامعه هدف اجرایی می‌شود، افزود: ترویج فرهنگ انفاق و احسان و دستگیری از نیازمندان با تأسی از ائمه معصومین(ع) از اهداف اجرای این طرح حسنه است.

حسن غلامی با بیان اینکه امسال نیز این سنت حسنه با مشارکت خیرین و نیکوکاران، مردم استان، کارکنان دستگاه‌های دولتی شامل بانک‌های عامل استان، شرکت‌های خصوصی و دولتی، سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد خاطرنشان کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته طرح اطعام و افطار نیازمندان در استان در حال اجرایی شدن است و از آغاز ماه رمضان تا کنون تعداد قابل توجهی از جامعه هدف در استان اطعام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری سفره‌های اطعام و افطار نیازمندان علاوه بر خیرین و نیکوکاران، دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی نیز مشارکت دارند، بیان کرد: امسال در اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان، کارکنان بانک ملی استان، شرکت توزیع برق استان، شرکت پارس سوئیچ مشارکت کرده‌اند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان با تقدیر از همراهی و مشارکت صمیمانه خیرین و نیکوکاران با کمیته امداد در اجرای طرح‌های مشارکتی این نهاد از آغاز ماه رمضان تاکنون، از آن‌ها خواست در ادامه این ماه مبارک نیز کمیته امداد استان را در ارائه خدمات به محرومان و نیازمندان همراهی کنند.

این مسئول در پایان با اشاره به ثبت‌نام بیش از یک‌هزار و ۳۵۰ حامی برای کفالت معنوی از یک‌هزار و ۵۰۰ یتیم تا ۲۲ ماه مبارک رمضان در قالب طرح اکرام، از آمادگی دفا‌تر این نهاد در سطح استان برای دریافت کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف مشارکتی خبر داد و گفت: امدادگران در خانه انفاق نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده دریافت کمک‌های مردم خیر استان و رساندن آن به دست نیازمندان هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز