خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان کرد:

مباحث اقتصادی در کشور مغفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۵۷۱

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در مباحث اقتصادی، توجهی به مقوله اقتصادی نشده و همین امر موجب ایجاد فاصله تا سند چشم انداز انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود محمدی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد(عج) قزوین که صبح امروز با حضور مسئولان نظامی و دستگاه‌های استان در سالن شهید مطهری سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) برگزار شد، بیان کرد: در گام دوم انقلاب، نظام، گام‌های بسیار بلندی برداشته و این امر مستند به آمار موجود است.

وی گفت: با مقایسه پیشرفت های قبل و بعد از انقلاب، در بسیاری از حوزه ها پیشرفت‌های موجود، دارای اختلافاتی عمیق است که این امر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و نشان از عدالت گستری انقلاب در کشور دارد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشرفت در حوزه های مختلف، نشان از توجه به این حوزه ها داشته اما متاسفانه در مباحث اقتصادی، توجهی به این مقوله نشده و همین امر موجب ایجاد فاصله تا سند چشم انداز انقلاب شده است.

وی گفت: باید روحیه انقلابی و جهادی اتفاق بیفتد چرا که موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه، در وضعیت خاصی قرار دارد و موفقیت های منطقه از جمله آغاز و به ثمر رسیدن انقلاب های منطقه، برگرفته از جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز