خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

فعالیت چهره‌های قزوین در عرصه انقلاب چشمگیر بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۳۷

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: هر چقدر صفوف مردم در راهپیمایی 22 بهمن فشرده‌تر و حضورشان پررنگ‌تر باشد، غبار یاس و ناامیدی بیشتری بر چهره دشمن می‌نشیند.

داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: قزوین از استان‌هایی بود که در پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت برجسته و چشمگیر داشته و تعداد بسیاری از چهره‌های برجسته این استان در مبارزات علیه رژیم طاغوت نقش ایفا کرده‌اند.

وی افزود: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه کشتار فجیعی که در هفتم دی ماه 57 در قزوین رخ داد، نشان داد مردم استان در به ثمر رسیدن انقلاب نقش برجسته‌ای داشته‌اند و شهدای بسیاری در سال 57 تقدیم انقلاب کرده‌اند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدین و انقلابیون استان قزوین در مبارزه با رژیم ستمشاهی گام برمی‌داشتند و حضور مردم هم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات خیره‌کننده و چشمگیر بود که کشتار وقیحانه مردم استان در هفتم دی ماه 57 خود گواه این مطلب است.

محمدی اضافه کرد: نظام طاغوت در هفتم دی ماه 57 نتوانست راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم قزوین را تحمل کند به همین دلیل دست به کشتار مردم زد و تعداد زیادی تقدیم نظام و انقلاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معاندین نظام اذعان کرده بودند مردم ایران 40 سالگی انقلاب را نخواهند دید، مردم موضع‌گیری و عکس‌العمل مناسبی را از خود نشان داده و با بصیرت و معرفت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و حضوری دشمن‌شکن و خیره‌کننده خواهند داشت.

این نماینده مجلس اذعان کرد: گرچه برخی نارسایی‌ها و مشکلاتی همچون مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال در کشور وجود دارد اما این مسائل تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی‌ها نمی‌گذارد و مردم بین این دو عامل تفکیک قائل می‌شوند و از نظام، ارزش‌های اسلامی و خون شهدا پاسداری کرده و با صلابت می‌ایستند و از انقلاب دفاع می‌کنند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مولفه‌هایی که همیشه مورد محاسبه دشمنان ملت ایران و ایران اسلامی است، حضور مردم در صحنه‌های مختلف است زمانی که حضور مردم در راهپیمایی پررنگ باشد دشمنان می‌فهمند که بین نظام و مردم و بین ولایت فقیه و مردم پیوستگی وجود دارد و مانع از نفوذ آنها برای رسیدن به اهدافشان می‌شود.

محمدی ادامه داد: هر چقدر صفوف مردم در راهپیمایی 22 بهمن فشرده‌تر و حضورشان پررنگ‌تر باشد، گرد یاس و ناامیدی بیشتر بر چهره دشمن می‌نشیند.

وی اضافه کرد: با حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان به این نتیجه می‌رسند که مردم اجازه نمی‌دهند آنان در انقلاب نفوذ یابند و نقشه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز