خبرگزاری کار ایران

پلیس بوئین زهرا خبر داد:

دستگیری سارقان موتور سیکلت در شهرستان بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۶۰۱

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و دستگیری سه سارق در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی در تکمیل این خبر اظهار داشت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر مشاهده سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو که پس از سرقت یک دستگاه موتور سیکلت به سمت شهر سگز آباد متواری شدند بلافاصله ماموران انتظامی واحد گشت کلانتری ۱۲ سگز آباد برای متوقف ساختن خودرو و دستگیری سارقان در سه راهی رودک اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: سرنشینان خودروی مورد نظر در سه راهی رودک با مشاهده ماموران تغییر مسیر داده و به سمت یکی از روستاهای سطح حوزه متواری شدند.

وی افزود: با تعقیب و گریز ماموران، خودرو پس از طی مسافتی متوقف و سه متهم در این خصوص دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی در داخل صندوق عقب خودرو کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا اضافه کرد: در بازجویی فنی ماموران از متهمان مشخص شد موتورسیکلت از شهر دانسفهان به سرقت رفته است.

سرهنگ علیان‌نژادی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند از مردم خواست به توصیه‌های پلیس در خصوص انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت از قبیل استفاده از تجهیزات بازدارنده قفل و زنجیر و پارک نکردن وسیله در نقاط خلوت توجه کرده و با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز