خبرگزاری کار ایران

کمک 15 میلیارد ریالی ورزش و جوانان استان قزوین به مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۰۶

علایی مقدم گفت: تاکنون 15 میلیارد ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به اداره کل ورزش لرستان تحویل داده شده و 6 ماشین آفرود به همراه تجهیزات دیگر برای کمک به سیل زدگان گلستان و لرستان توسط هیات های ورزشی استان اعزام گردیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عباس علایی مقدم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قزوین که صبح امروز در سالن جلسات استانداری و به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین برگزار شد بیان کرد: سال گذشته 21 کارگاه آسیب های اجتماعی در سطح ملی و 46 کارگاه آسیب اجتماعی در سطح استان تشکیل شد که نشان از اهمیت این حوزه برای مسئولان استان دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین مجوزهای صادر شده برای سازمان های مردم نهاد استان در سال 97 متعلق به آسیب های اجتماعی و کارآفرینی بوده است، گفت: با توجه به اهمیت ازدواج، در سال گذشته 398 کارگاه توسط سازمانهای مردم نهاد برگزار شده است.

علایی مقدم ضمن اشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان استانهای سیل زده افزود: تاکنون 15 میلیارد ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به اداره کل ورزش لرستان تحویل داده شده و 6 ماشین آفرود به همراه تجهیزات دیگر برای کمک به سیل زدگان گلستان و لرستان توسط هیات های ورزشی استان اعزام شده است.

 وی با اشاره به چشم انداز استان برای توسعه سازمانهای مردم نهاد اظهار کرد: طبق دستورالعمل های وزارت کشور باید تا سال 1400، 65 سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان ایجاد شود که اکنون با وجود 62 سازمان مردم نهاد، ما جلوتر از چشم انداز ارایه شده قرار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان عنوان کرد: همه سازمان‌های مردم نهادی که در سال 91 و 92 بنا به برخی شرایط موفق به دریافت مجوز نشدند هم اکنون با دستورالعمل های جدید درحال اخذ مجوز هستند و در سال 97، هفت جلسه ساماندهی امور جوانان در سطح استان با درصد تحقق 100 درصد و در سطح شهرستان 18 جلسه با درصد تحقق 75 درصد تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز