خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

فکر نوآورانه و تبدیل آن به کارآفرینی از مبانی دستیابی به رونق تولید ملی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۶۳۴

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: برای ایجاد و گسترش شور و نشاط اجتماعی، بهره مندی از فکر و اندیشه خلاق و نوآورانه جوانان می‌تواند به رونق کاروتولید ملی بیانجامد .

به گزارش ایلنا از رشت، مریم بخشی در اولین جلسه سازمان‌های مردم نهاد استان گیلان که با هدف پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه پرشکوه تر هفته جوان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان سخن می گفت، از همگرایی و هم‌پوشانی سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه های استانی و ملی بعنوان مهمترین راهبردی پیشروانه یاد کرد و افزود: اگرچه با تنگناهای مالی بسیاری روبرو هستیم و سیل اخیر نیز بر مشکلات پیش رو تاثیر منفی گذاشته است، با این وجود همچنان هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد با اتحاد و همدلی خود مردم سیل زده کشورمان را همراهی خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان سرانه کارکرد سازمان های مردم نهاد استان گیلان را در ارزیابی‌های کشوری خوب ارزیابی کرد و گفت : جوانان خوشفکر استان‌مان که به جرات در سطح کشور زبان زد هستند، باید در اجرای برنامه های شان کارکردی فراتر از این را داشته باشند تا بتوانیم دست برتر را در کسب امتیازهای وزارخانه داشته باشیم .

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تبلوراین موفقیت‌ها را هنگامی قابل اعتنا ارزیابی کرد که کارکردهای سازمان های مردم نهاد به شکل گسترده ای ترویج و تبلیغ شود.

وی برگزاری همایش‌های مختلف کشوری در گیلان توسط سازمان‌های مردم نهاد را کارکردی تحسین برانگیز دانست و گفت: سطح کمی حضور جوانان در این همایش‌ها از نکات منفی آن بوده که باید همه سازمان ها به این مسئله مهم توجه کافی کنند .
 
وی با تاکید بر این که باید بخشی از فعالیت‌های نوجوانان و جوانان را در قالب رقابت‌هایی چون جی کاپ جهت دهی کنیم، گفت: برای اینکه جوانان مان با انجام کارهای تکراری و گاهی بیهوده وقت خود را به هدر ندهند ،سازمان های مردم نهاد از مهمترین راهبردهای اثربخشی بیشتر نسل نوپای جامعه خواهند بود.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به جذب 60 درصدی اعتبارات حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: اگر چه قوانین سخت بانک‌ها در جذب بهنگام اعتبارات مشکلاتی ایجاد می‌کند، اما باید با اخذ همه اعتبارات تخصیصی، راه را برای ورود اعتبارات جدید بازکنیم .
 
بخشی با تاکید براین نکته که فرایند و برآیند هرکاری باید به شور ونشاط اجتماعی بیانجامد ،از خانه جوان بعنوان پایگاه و مرکز ایده پردازی و تفکر خلاق یاد کرد و افزود:در کنار انجام همایش های فرهنگی و ورزشی ،تبدیل ایده های نوآورانه به کار نیز از دیگر مبادی تولید شادی و نشاد در جامعه خواهد بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز