خبرگزاری کار ایران

علیان نژادی خبر داد:

متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای احشام در بوئین زهرا

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۹۵

فرمانده انتظامی بویین زهرا از دستگیری چهار سارق و یک مالخر در شهرستان و انهدام باند حرفه ای سارقان احشام خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش دشتابی این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی به همراه گشت‌های مضاعف و مراقبت های نامحسوس، ماموران موفق به کشف سر نخ هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی های لازم چند سارق حرفه ای را در شهرستان بوئین زهرا شناسایی کردند.

علیان نژادی به هماهنگی قضایی در رابطه با دستگیری سارقان اشاره کرد و گفت: ماموران با دریافت مجوزهای قضایی و شناسایی مخفیگاه سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بویین زهرا منتقل کردند.

به گفته این مسئول انتظامی متهمان در بازجویی فنی ماموران به هفت فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بویین زهرا و فروش در استان زنجان اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با معرفی مالخران توسط این باند یکی از آنان دستگیر و احشام شاکیان کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ علیان نژادی یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

شهرستان بویین زهرا در 55 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز