خبرگزاری کار ایران

عصارزاده خبر داد:

ممانعت از 3 هزار ساخت‌وساز غیرمجاز در شهرداری منطقه سه قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۹۵

سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته از 2 هزار و 868 مورد ساخت‌وساز و تعمیرات غیرمجاز از سوی واحد اجرائیات این منطقه ممانعت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده افزود: واحد اجرائیات در این مدت توانست با پیگیری‌های مکرر به هنگام ساخت و ساز غیرمجاز 178 مورد رفع خلاف کند.

وی بیان کرد: در این مدت از سوی این واحد 4 هزار و 963 مورد اخطار کتبی برای تعطیلی کار ارائه، 168 مورد تعهد کتبی از متخلفان اخذ و هزار و 405 مورد وسایل متخلفان جمع آوری شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این مدت 290 حکم قضایی برای ممانعت از ساخت و ساز و اجرای حکم دریافت شده است.

عصارزاده 346 مورد استرداد وسایل جمع آوری شده سد معبر و پلیس ساختمان، 151 مورد اخذ تعهد از دستفروشان، 248 مورد جمع آوری وسایل و لوازم کار و 37 مورد ابلاغ جهت جمع آوری دکه یا کیوسک را از عملکرد سال 97 این واحد عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در این مدت به 487 شکایات مردمی توسط این واحد رسیدگی شده است.

این مسئول 19 مورد جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز، 86 مورد جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی، 4 مورد جمع‌آوری خودروهای اسقاطی، 27 مورد صدور اخطاریه خودرو اقساطی و 126 مورد صدور اخطار برای رفع سد معبر اصناف را از دیگر عملکرد یکساله این واحد بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز