خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مخابرات شهرستان آبیک به ایلنا خبر داد:

سرقت دستگاه‌های مخابراتی علت قطعی تلفن ثابت در 2 شهرک آبیک/ر فع قطعی به زودی

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۱۷

رئیس اداره مخابرات شهرستان آبیک علت قطع تلفن شهرک‌های قدس و خرم را سرقت سه دستگاه مخابراتی این شهرستان دانست و گفت: با خرید تجهیزات و دستگاه‌های مخابراتی، به زودی این مشکل رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، با توجه به گذشت بیش از 20 روز از قطعی تلفن ثابت و اینترنت در شهرک‌های قدس و خرم شهر آبیک، گلایه‌های مردمی از رفع نشدن این مشکل ادامه دارد و گزارش‌های مردمی در این زمینه در فضای مجازی و حقیقی انعکاس یافته است که موضوع از رئیس اداره مخابرات شهرستان آبیک پیگیری شد.

یوسف پرواسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در 25 اسفند ماه سال گذشته در دو سِری و دو شب، سه دستگاه مخابراتی شهر آبیک که از قفل و حفاظت فیزیکی لازم برخوردار بوده، توسط سارقان با دستگاه هوابرش به سرقت رفته است.

وی افزود: پس ازسرقت دستگاه‌های مخابراتی، موضوع به نیروی انتظامی اطلاع داده شده و پیگیری این موضوع همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان آبیک ادامه داد: با توجه به اینکه برخی شهروندان شاهد سرقت دستگاه‌های مخابراتی در شب سرقت بوده‌اند اما به دلیل درگیر نکردن خود، موضوع را به پلیس اطلاع نداده‌اند که لازم است برخی دستگاه‌های دولتی و مردم به این مسائل اهمیت داده و همکاری لازم و بیشتری با اداره مخابرات داشته باشند تا شاهد سرقت دستگاه‌های مخابراتی نباشیم.

پرواسی اضافه کرد: طبق قولی که از مسئولان مخابرات استان قزوین داده شده، قرار است تا آخر این هفته دستگاه‌های مخابراتی که قیمت هر یک از آنها بین سه تا چهار میلیارد ریال است، خریداری شود که تلاش برای تحقق این مهم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با خرید و نصب دستگاه‌های مخابراتی جدید، به زودی مشکل قطعی تلفن ثابت شهرک‌های قدس و خرم شهر آبیک رفع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه با تعطیلات نوروزی مواجه شدیم و بسیاری از شرکت‌ها تعطیل بودند و امکان خرید دستگاه‌های مخابراتی وجود نداشت، خرید دستگاه‌ها و رفع مشکل قطعی تلفن ثابت شهرک‌های قدس و خرم شهر آبیک به تاخیر افتاده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز