خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین خبر داد:

آمادگی دستگاه قضایی استان قزوین برای تحقق شعار سال

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۰۰۳

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از آمادگی دستگاه قضایی استان در راستای تحقق شعار "رونق تولید" خبرداد و بر انجام این امر مهم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد قاسمی در آیین آغاز سال کاری جدید که در سالن عدالت دادگستری قزوین برگزار شد، گفت: فرارسیدن فصل بهار و حلول سال جدید را خدمت همه همکاران پرتلاش تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال 98 برای همه شما عزیزان سالی سرشار از موفقیت، سعادت و سربلندی باشد.

دادستان مرکز استان تاکید کرد: از همه زحمات شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم که با اهتمام، تلاش و کوشش کارنامه خوب و قابل قبولی را در سال 97 برای دادگستری استان قزوین رقم زدید.

این مقام قضایی استان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 98 تلاش و کوشش شما استمرار و قوت بیشتری یابد تا در راستای رسالت خدمتی خود بتوانیم توفیقات بیشتری را برای استان بدست آوریم و در عرصه خدمت به مردم گام های بیشتری برداریم.

وی اظهار داشت: همه ما باید کار در دستگاه قضایی را یک فرصت الهی بدانیم و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و به گونه ای عمل کنیم که از این صحنه و آزمایش الهی سربلند بیرون بیاییم.

قاسمی در ادامه تاکید کرد: احقاق حق، تحقق عدالت و ایجاد امنیت عمومی از وظایف اصلی و مهم دستگاه قضایی است و باید همه تلاش خود را برای دستیابی به اهداف کاری خودمان در دستگاه قضایی به کار گیریم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان داشت: در سال جدید باید تلاش کنیم در همه ابعاد هم کاری، هم اخلاقی ارتقاء ایجاد کنیم و توجه به معارف دینی و آموزه های اسلامی باید در اولویت قرار گیرد زیرا بدون شک تعمیق باورهای دینی در زندگی فردی و اجتماعی ما را به اهدافمان نزدیک خواهد کرد.

وی افزود: شعار سال 98 که رونق تولید می باشد توسط مقام معظم رهبری هوشمندانه انتخاب شده است که همه دستگاه ها و مردم  باید به میزان سهم خود ایفای نقش کنند.

محمد قاسمی در پایان تاکید کرد: در سال جدید دستگاه قضایی استان با همه توان خود در جهت تقویت و حمایت همه جانبه از تولید گام برخواهد داشت و با حمایت های قضایی خود در جهت رفع موانع تولید شرایط بهتری را برای فعالیت واحد های تولیدی فراهم خواهد ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز