خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

تدابیر پلیس استان قزوین در روز طبیعت/خودداری مردم از توقف در کنار رودها و دامنه کوه‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۰۳

فرمانده انتظامی استان قزوین تمهیدات انتظامی و ترافیکی روز 13 فروردین را تشریح کرد و گفت: تردد کامیون‌ها در این روز ممنوع است و پلیس با وانت‌بارهای مسافرکش نیز برخورد می کند

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حاجیان با اشاره به آمادگی کامل پلیس قزوین برای تسهیل ترافیکی روز 13 فرودین اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از حضور در تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی در روز طبیعت، پلیس استان قزوین با بهره‌گیری صد در صدی از پتانسیل نیروهای خود، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هرچه بیشتر در این روز را اندیشیده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای کاهش آسیب‌های احتمالی در روز طبیعت به توصیه‌های ماموران توجه کافی داشته و با پلیس همکاری کنند؛ افزود: از شهروندان درخواست می کنیم از توقف در کنار رودها و دامنه کوه‌ها برای صیانت از خانواده خود، خودداری کنند.

سرهنگ حاجیان تاکید کرد: با توجه به احتمال تداوم بارش و لغزندگی سطح معابر و ترافیک خودرویی در روز طبیعت از شهروندان درخواست می شود با صبر و حوصله رانندگی کنند و از ایجاد گره‌های ترافیکی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان قزوینی با پلیس و پرهیز از هرگونه پارک حاشیه‌ای مشکل زا همچون پارک‌های دوبله و مورب گفت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده، تمامی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها شناسایی شده و تمهیدات ترافیکی مورد نیاز هریک از این مناطق پیش بینی شده است.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: نسبت به اتومبیل ها و موتورسیکلت های متوقف و سرنشینان آن در پیرامون منزل خود بی‌تفاوت نبوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، شماره و سایر مشخصات آن ها را یادداشت و به مراکز 110 پلیس اطلاع دهید.

فرمانده انتظامی استان قزوین به خانواده ها توصیه کرد: در روز طبیعت مراقب فرزندان خود بوده و آنها را در کنار جاده رها نکنند و از بازی و ورزش در کنار جاده ها خودداری و قوانین رهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز