خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر خبر داد:

ثبت ۸۴ فقره تصادف خسارتی ایام نوروز در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۳۰

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین گفت: ۸۴ فقره تصادف خسارتی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در مسیرهای استان به ثبت رسیده که به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۷۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخ زاد به آمار سوانح جاده‌ای جرحی طی این مدت در استان نیز اشاره کرد و افزود: از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تاکنون سه فقره تصادف جرحی با سه مجروح در محورهای استان به وقوع پیوسته که به نسبت تاریخ و مدت مشابه سال قبل با کاهش ۵۰ درصدی همراه هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی این ایام تاکنون هیچ گونه حادثه منجر به فوت در استان گزارش نشده است، اظهار داشت: تعداد تصادفات منجر به فوت طی این تاریخ صفر گزارش شده که به نسبت مدت مشابه در سال قبل هیچ تغییری نداشته‌ایم.

این مسئول به تعداد اقامت و اسکان مسافران نوروزی در استان قزوین پرداخت و گفت: ۱۰۱ هزار و ۹۲۱ گردشگر طی این ایام در هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، هتل‌های آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه‌های مسافر و سایر مراکز اقامتی غیررسمی اسکان داده شده‌اند.

وی به ۶۴۰ فقره نظارت در حوزه تاسیسات گردشگری قزوین تاکید کرد و گفت: تاکنون ۹۶۴ هزار و ۱۴۵ گردشگر از جاذبه‌های استان قزوین بازدید داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز