خبرگزاری کار ایران

علی رحمانی مطرح کرد:

کمک سازمان برنامه و بودجه استان به رونق گردشگری قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۴۷۵

معاون برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه قزوین گفت: این سازمان برای کمک به رونق گردشگری آماده تامین اعتبار تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی برای نصب در مبادی ورودی استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی رحمانی در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین افزود: توجه ویژه به حوزه گردشگری از اولویت‌های توسعه استان قزوین به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: پرداختن به موضوع گردشگری الکترونیک و معرفی ظرفیت‌های استان در فضای مجازی از طریق یک برنامه نرم‌افزاری می‌تواند در آشنایی هموطنان و گردشگران و انتخاب قزوین به عنوان مقصد گردشگری نقش موثری داشته باشد.

وی همچنین اظهار داشت: استان‌هایی مانند تهران و البرز بزرگترین جامعه آماری مخاطب استان قزوین به شمار می‌روند و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در این استان‌ها می‌تواند تاثیر به‌سزایی در آشنایی جامعه هدف با ظرفیت‌های گردشگری قزوین داشته باشد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای استفاده از این ظرفیت و تامین اعتبار برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در مبداء آمادگی دارد.

رحمانی ساماندهی پارکینگ‌های عمومی در روستاهای مقصد به‌ویژه برای ایام نوروز و تابستان، ایجاد انگیزه اقتصادی برای روستاییان، اطلاع‌رسانی یک‌پارچه درباره ظرفیت‌های تاریخی– فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری استان و اجرای دوباره ویدئو مپینگ در میادین ورودی شهر و یا نقاطی مانند سعدالسلطنه و عالی قاپو را از برنامه‌های حائز اهمیت برای ایام نوروز عنوان کرد که می‌توانند به رونق گردشگری استان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز