خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

قزوین مقصد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۲۹۳

زاهدی استاندار قزوین گفت: استان قزوین با جاذبه‌های غنی تاریخی می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در بازدید از غرفه استان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: استان قزوین از جاذبه‌های غنی گردشگری، طبیعی و تاریخی متعددی برخوردار است که می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد‌.

استاندار قزوین با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در استان افزود: برای رونق گردشگری علاوه بر ساماندهی مراکز و تاسیسات گردشگری، باید زیرساخت‌های مناسب جهت پذیرایی از مسافران در قزوین ایجاد گردد که با تحقق آن، صنعت گردشگری توسعه یافته و استان از مزایای آن بهره‌مند خواهد شد.

زاهدی ابراز داشت: خوشبختانه تنوع آئین‌ها، آداب و رسوم و اقوام ایرانی در قزوین بسیار است که با برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف می‌توانیم علاوه بر معرفی آداب و رسوم استان قزوین اقوام ایرانی دیگر را به گردشگران معرفی کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به همکاری و همراهی مشترک بین میراث فرهنگی و شهرداری در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران عنوان کرد: تعامل و همراهی بین دستگاه‌ها باعث می شود تا علاوه بر حراست و نگهداری از بناهای تاریخی، در معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، آداب و رسوم و صنایع دستی به گردشگران، شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز