خبرگزاری کار ایران

شفیعی مطرح کرد:

موفق بودن زنان کارآفرین قزوینی در حوزه صنعت و اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۹۲۹

سرپرست فرمانداری قزوین گفت: زنان قزوین در حوزه اقتصاد و صنعت پابه‌پای مردان رقابت کرده و حتی عملکرد موفق‌تری از آنها داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد شفیعی امروز شنبه در نشست مشترک زنان بازرگان، کارآفرین و فعال اقتصادی قزوین با مدیران استان که در فرمانداری قزوین برگزار شد، افزود: مهمترین مشکلی که امروزه زنان با آن روبه‌رو هستند نبود باور در جامعه نسبت به توانمندی زنان است.

وی اضافه کرد: ظرافت و صبوری زنان در کنار مدیریت آنها باعث شده تا بهتر بتوانند مواد قانونی را پیدا کرده و برای حل مشکلات اقدام کنند. یکی از موضوعاتی که در حوزه فعالیت زنان کارآفرین و فعال اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد، تسهیل فرآیند تولید و رفع موانع است.

این مسئول تصریح کرد: مدیران تامین اجتماعی، مالیات و گمرک باید با وجود قوانین دست و پاگیر تمام تلاش خود را برای مساعدت و تعامل هرچه بیشتر با زنان فعال اقتصادی به کار گیرند.

سرپرست فرماندار قزوین با بیان اینکه مشکلات مالیاتی شرکت‌ها و کارگاه‌های تولید باید به صورت موردی بررسی شود، اظهار داشت: برای رفع موانع تولید مقررات جدیدی از سوی مدیران دستگاه‌های متولی وضع شده که امیدواریم این رویکرد مثبت ادامه داشته باشد.

شفیعی خاطرنشان کرد: تشکیل چنین نشست‌هایی بسیار مثبت و سازنده است و به جامعه ثابت می‌کند که زنان تا چه میزان از توانمندی بالایی برخوردار هستند.

سرپرست فرمانداری قزوین با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از محل فعالیت زنان کارآفرین افزایش می‌یابد، یادآور شد: امیدواریم با برگزاری نشست‌های بعدی برای حل مشکلات این قشر از بانوان گام‌های بلندی برداشته شود و تمامی ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی بانوان استان به منصه ظهور برسد.

در استان قزوین 300 زن کارآفرین و فعال اقتصادی حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز