خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

خودداری از صدور مجوز به صنایع آلوده‌کننده در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۶۹۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: تقاضاهای بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف صنایع در استان قزوین داریم که آلوده‌کننده و دارای آب‌بری بالا بوده‌اند که از صدور مجوز به آنها خودداری شده است.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: از 100 درصد آبی که در استان قزوین تامین می‌شود، فقط چهار درصد به حوزه خدمات و صنعت تعلق گرفته که عدد ناچیزی بوده و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه برای صدور مجوز به صنایع در استان قزوین دو خط قرمز وجود دارد، افزود: میزان مصرف آب و کم‌آب‌بر بودن از اهمیت زیادی در صدور صنایع برخودار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین ادامه داد: تکنولوژی صنایع کم‌آب‌بر باید به گونه‌ای باشد که آب آن به چرخه تولید بازگردد و مسائل زیست محیطی هم رعایت شود.

حبیبی اضافه کرد: تقاضاهای بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف صنایع در استان قزوین داریم که آلوده‌کننده و دارای آب‌بری بالا بوده‌اند که از صدور مجوز به آنها خودداری شده که می‌توان به صنایع فولاد و پتروشیمی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی دقیق برای استقرار صنایع در استان قزوین وجود دارد و در کارگروه‌های مختلف این موضوع با حساسیت و شدت لازم بررسی و ادامه می‌یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز