خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین:

آماده واگذاری واحدهای مسکن مهر به خبرنگاران قزوینی هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۲۹۹

معاون عمرانی استاندار اعلام کرد: آماده واگذاری واحدهای مسکن مهر به خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات استان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیران کل دفاتر فنی، شهری استانداری و اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مطبوعات استان قزوین برگزار شد، افزود: خبرنگاران از نظر اقتصادی جزو  اقشار ضعیف جامعه هستند که از تمکن مالی بالایی برخوردار نیستند بنابر این کاهش پاره‌ای از مشکلات این افراد می‌تواند به تقویت حوزه اطلاع رسانی بیانجامد.

وی افزود: مسائل و مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات با همکاری و مشارکت شهرداری قزوین و بانک مسکن حل و فصل خواهد شد و تا پایان هفته در نشست مشترک با مدیران مربوطه نسبت به آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

  معاون امور عمرانی استاندار تصریح کرد: خبرنگاران نباید دغدغه مسکن داشته باشند بنابراین آمادگی برای واگذاری واحدهای مسکن مهر در شهرک مهرگان به این قشر شریف وجود دارد .

وی گفت: در صورتی که فهرست متقاضیان مسکن مهر از سوی شرکت تعاونی مسکن مطبوعات تهیه شود، هماهنگی لازم برای واگذاری این واحدها در چارچوب شرایط و قوانین وزارت راه و شهرسازی  وجود دارد.

حبیبی تصریح کرد: در جریان کامل مشکلات تعاونی مسکن مطبوعات قرار داریم و بخش زیادی از مسائل آن تاکنون حل و فصل شده  است و تلاش می کنیم مشکلات باقی مانده را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دستگاه های مربوط حل  کنیم تا خبرنگاران بتوانند بدون دغدغه به رسالت و ماموریت اصلی خود که اطلاع‌رسانی است مشغول شوند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه علیمحمدی، رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن مطبوعات استان مطبوعات و سایر اعضای هیات مدیره این تعاونی به طرح مسائل و مشکلات پیش روی شرکت تعاونی و بیان انتظارات و  دغدغه های خبرنگاران در این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز