خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس

شوراها خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کرده‌اند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ محمدی در آیین کلنگ زنی و افتتاحیه پروژه‌های شهری به مناسبت گرامیداشت هفته شورا افزود: اکنون 200 هزار نفر از مردم در قالب شوراهای شهر و روستا در کشور فعالیت می‌کنند که با انجام وظایف خود به نحواحسن، توانسته‌اند خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی با تأسی از مبانی اسلام استفاده از خرد جمعی و ایجاد نهادهای مردمی به نام شورا در اولویت قرار گرفت، عنوان کرد: این افراد که از بطن جامعه هستند و با ارتباط تنگاتنگ خود با مردم، خواسته‌های آنان را به بهترین نحو ممکن رصد و پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به شهروندان در نواحی منفصل شهری باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: این موضوع یکی از مطالبات جدی این شهروندان است که مدیریت شهری قزوین نیز اکنون با جدیت پیگیر اجرای پروژه در این مناطق است.

محمدی با اشاره به افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهدای چوبیندر و بوستان خانواده در ناحیه منفصل شهری چوبین‌در گفت: این ناحیه به دلیل تراکم بالای جمعیت نیازمند ایستگاه آتش نشانی و بوستان بوده است که با تلاش شورا و شهرداری قزوین این دو پروژه افتتاح شد.

وی در پایان از تلاش‌های مدیریت شهری قزوین در راستای تأمین رفاه شهروندان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر : ۳۶۴۸۱۷