خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته سازمان ها و نهادهای دهه فجر استان قزوین:

برنامه‌های دهه فجر نباید به جناح خاصی محدود شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۵۰۰

مسئول کمیته سازمان ها و نهادهای دهه فجر استان قزوین گفت: برنامه های دهه فجر را به جناح خاصی محدود نکنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی استانداری قزوین،"نصرت‌اله علیرضایی"صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان که با حضورمسئولان و روسای کمیته‌های ستاد در دفتر حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه امام جمعه قزوین برگزار شد، گفت: کمیته سازمان‌ها و نهادها در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و بزرگداشت دهه فجر فعالیت ها و اقدامات مختلفی را انجام و یا پیش بینی کرده است.

وی افزود: درحال حاضر تمامی پروژه‌های قابل افتتاح دستگاه‌ها احصاء و جمع‌بندی شده است که براساس برنامه زمان‌بندی در این ایام با حضور مسئولان به بهره برداری خواهند رسید.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: علی رغم شرایط سخت اقتصادی و کمبود اعتبارات که دولت در آن به سر می برد پروژه‌های خوبی از نظر کمی و کیفی در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد که در مقایسه با گذشته روند رو به رشدی را نشان می دهد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به برنامه سفرهای شهرستانی استاندار تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران، استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها حضور خواهد یافت و علاوه بر افتتاح چند پروژه به صورت نمادین به تشریح و تبیین سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید خواهند پرداخت.

علیرضایی گفت: با مدیران دستگاه های اجرایی نیز به منظور فضاسازی و آذین بندی سازمان ، استفاده از کلمات قصار امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری درخصوص دهه فجر در سربرگ اداری، برگزاری مراسم جشن با حضور مدیران و کارکنان و تجلیل از کارکنان ایثارگر دوران انقلاب اسلامی مکاتبات لازم صورت گرفته است.

مسئو کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر استان بیان داشت: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات و به منظور رعایت بی طرفی و فراهم کردن شرایط عادلانه برای همه نامزدهای انتخاباتی به فرمانداران تاکید شده که در برنامه ها و مراسم دهه فجر از  این اشخاص به عنوان سخنران یا مدعو جهت حضور در برنامه ها پرهیز شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه" دهه فجر متعلق به همه ملت ایران است و نباید کسی را از نشستن بر این سفره محروم کرد ." خاطرنشان کرد: دهه فجر نباید به گروه و جریان خاصی محدود شود بلکه ظرف و سفره انقلاب اسلامی باید به اندازه‌ای پهن و گسترده یابد که بتواند همه نیروها و جریان های درون نظام را در خود جذب کند تا جذب حداکثری مورد تاکید مقام معظم رهبری محقق شود.

علیرضایی افزود: از آسیب های برگزاری مراسم دهه فجر در سنوات گذشته، حضور کمرنگ جوانان در این مراسم است که حل و چاره اندیشی این موضوع با اتخاذ یک نگاه جامع، سعه صدر، اخلاق مداری و توجه به اصل جذب حداکثری مورد تاکید رهبری صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز