خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین خبرداد:

بهره برداری از ۲۶۷ پروژه دهیاری در دهه فجر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۳

به مناسبت دهه فجر و به صورت نمادین و همزمان ۲۶۷پروژه دهیاری در سطح استان قزوین افتتاح و به بهره برداری رسید.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استادار قزوین گفت: به مناسبت دهه فجر و به صورت نمادین و همزمان ۲۶۷پروژه دهیاری در سطح استان قزوین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی با اعلام این خبر افزود: برای افتتاح و بهره برداری این پروژه‌ها بالغ بر ۱۱۰ میلیارد اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: این پروژه‌ها در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف ازقبیل خرید ۱۱ دستگاه بیل بکهو، آسفالت ریزی معابر و ترمیم حفاری‌ها، شن ریزی و زیرسازی معابر، جدول گذاری معابر، احداثپارک کودک، احداثغسالخانه، سنگفرش معابر و پیاده رو‌ها، احداثساختمان دهیاری و اجرای و احداثدیوار سنگی در روستا‌های استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از احداثکتابخانه به صورت مشارکتی با کانون مساجد، بهسازی مزار شهدا، احداثسرویس بهداشتی و وضوخانه در مناطق محروم، دیوارچینی آرامستان، اجرای شبکه فاضلاب روستایی و ساماندهی آب‌های سطحی، احداثنانوائی در روستاهائی که نیاز مبرم داشته و درآمد برای دهیاری به عنوان بخش دیگری از طرح‌های اجرا شده در روستا‌ها نام برد.

وی افزود: در سال جاری بالغ بر۳۱۴ دستگاه دستگاه ماشین آلات از قبیل تراکتور، بیل بکهو، نیستان کمپرسی، ماشین مکانیزم جمع آوری زباله، آتش نشانی و موتور سه چرخ در بین دهیاری‌های استان توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز