خبرگزاری کار ایران

نصرتی، شهردار قزوین:

ایلنا در بزنگاه‌های شهری عملکرد قابل قبولی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۴۵

مسعود نصرتی، شهردار قزوین، و علیرضا منجم، رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین، از مجموعه خبرگزاری ایلنا در استان قزوین بازدید کردند.

مسعود نصرتی شهردار قزوین با تبریک روز خبرنگار و ستایش عملکرد صاحبان قلم در بیان و انعکاس مشکلات مردم به مسئولین و اقدامات مدیریت شهری گفت: ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار، برای اصحاب رسانه و اهل قلم که صادقانه در راه افزایش سطح آگاهی‌های شهروندان نسبت به اتفاقات توسعه شهر تلاش می‌کنند، روز بیاد مادنی است.

به گزارش ایلنا از قزوین، نصرتی با گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، ادامه داد: شان و منزلت خبرنگاران عرصه اطلاع‌رسانی بدان جهت والاست که برای ارائه خدمت به شهروندان و آگاهی بخشیدن به آنان تمامی سعی و همت خویش را بکار می‌بندند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بی‌تردید شهرداری به واسطه رهنمودهای و برنامه ریزی‌های متفکرانه شورای اسلامی شهر، توسعه شهر قزوین و مشارکت شهروندان در این راستا، مرهون تلاش‌های خبرنگاران فهیم، و متعهد رسانه‌ها در انعکاس هوشمندانه، واقع بینانه و واقع گرایانه موضوعات شهری است.

شهردار قزوین با اشاره به تعامل مثبت و سازنده رسانه‌ها و خبرنگاران با شهرداری قزوین و اهتمام ویژه آنان در انعکاس کارکرد‌ها، دستاورد‌ها و توانمندی‌های مدیریت شهری گفت: امروزه که تلاش همگان بر این است که شهر قزوین در مسیر شکل‌گیری شهر توسعه گام بردارد، حضور شما خبرنگاران گرانقدر برای آگاهی بخشی شهروندان و ایجاد جریان آزاد اطلاعات و خبرسازی شفاف دارای نقشی اساسی است.

نصرتی با اشاره به آمار اخبار خبرگزاری ایلنا در استان، در انعکاس فعالیت‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بیان کرد: خبرگزاری ایلنا استان قزوین در سال‌های اخیر و در اتفاقات بزرگ شهری عملکرد، هوشمندانه، کار‌شناسی و قابل قبولی داشته است.

احداثتقاطع غیرهمسطح میدان قدس امسال آغاز می‌شود

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی احداثتقاطع غیرهمسطح میدان قدس به زودی آغاز می‌شود، افزود: هدف از احداثتقاطع غیرهمسطح قدس تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید بهشتی و خیابان فلسطین است.

این مقام مسوول اعتبار اولیه اجرای این پل را ۲۰ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: دو دستگاه پل بتنی دال، یک دستگاه پل روگذر در جهت شمال – جنوب و یک دستگاه پل جهتی از شمال به شرق از مشخصات اجرایی این پل است.

نصرتی با بیان اینکه کارفرمای این پروژه شهرداری قزوین و نظارت عالیه آن معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین است، تصریح کرد: پیمانکار این پروژه بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(موسسه شهید رجایی) و مشاور آن بر عهده گروه مهندسین مشاور کرانه می‌باشد.

ایلنا به دنبال نقد منصفانه است

فرهاد رشوند، سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان قزوین نیز در این دیدار گفت: معتقدیم عملکرد شهرداری در سال‌های اخیر موجب تحولات گسترده و رو به پیشرفت تصاعدی برای شهر به وجود آورده است که جای قدردانی دارد.

وی با اظهار اینکه نقد منصفانه و مشفقانه سرلوحه فعالیت خبرگزاری ایلنا در استان است، افزود: اینکه نخواهیم خبری که مربوط به مشکلات شهری و صنعتی در رسانه‌های داخلی منعکس نشود در دنیای کنونی و عصر موسوم به ارتباطات، محال است.

رشوند افزود: خبرگزاری ایلنا با بیان مشکلات و انعکاس دقیق و با ظرافت آن در رسانه خود موجب می‌شود مردم از مراجعه به رسانه‌های بیگانه که با عناد اخبار را با تحلیل‌های وارونه منعکس می‌کنند بی‌نیاز شوند.

وی با اشاره به برخی فشارهای افارد کوتاه اندیش سیاسی در قامت حزبی به خبرگزاری ایلنا گفت: ما معتقد به قانون اساسی کشور به عنوان میثاق ملی و دینی ایران عزیز هستم و با لاحظ قانون مطبوعات به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز