خبرگزاری کار ایران

کریمی، دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین:

خبرنگاران عضو افتخاری خانه کارگر قزوین می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۳۶

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین از عضویت افتخاری پنج ساله خبرنگاران در خانه کارگر این استان در آستانه روز خبرنگار خبر داد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین از عضویت افتخاری و رایگان پنج ساله خبرنگاران در خانه کارگر این استان در آستانه روز خبرنگار خبر داد.

به گزارش ایلنا از قزوین، عید علی کریمی با تبریک روز خبرنگار و تقدیر از زحمات فعالان رسانه ای برای انعکاس مشکلات صنایع و کارگران افزود: اعتقاد راسخ داریم خبرنگاران، صدای رسای و چشم بینای جامعه اسلامی و مدنی هستند که می‌توانند با قلم درایت و تدبیر و در سایه ادب و متانت و با جسارت نارسایی‌ها و خواسته‌های جامعه به ویژه در بخش صنعت و کارگری را به تصمیم گیران و تصمیم سازان در نهادهای مربوط انتقال دهند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین یکی از مزایای عضویت در خانه کارگر را استفاده ارزان از مراکز اقامتی و گردشگری کارگری در استان‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: تلاش شده است تا با احداثاماکن اقامتی در شهرهایی چون مشهد، شیراز، سرعین، اصفهان، چمخاله، یزد و بندرعباس زمینه سفرهای ارزان قیمت برای اعضا فراهم شود.

کریمی از دیگر برنامه‌های ویژه اعضای خانه کارگر استان قزوین به کلاس‌های آموزش کامپیوتر، فتوشاپ و حسابداری و… اشاره و عنوان کرد: این کلاس‌ها نه تنها برای اعضا به صورت رایگان برگزار می‌شود بلکه خانواده آنان نیز می‌توانند به صورت رایگان از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

به گفته وی کلیه خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی استان قزوین با در دست داشتن کارت معتبر خبرنگاری یا با ارایه معرفی‌نامه به همراه یک قطعه عکس، کپی کارت ملی و شناسنامه می توانند تا پایان مرداد ماه ۹۳ به دفتر خانه کارگر استان قزوین در شهر صنعتی البرز خیابان جابربن حیان جنب فروشگاه امکان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز