خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین خبر داد؛

مراحل پایانی عملیات نصب پل هوایی عابر پیاده سرداران قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۳۳

عملیات نصب پل هوایی عابر پیاده سرداران با اعتبار۵۰۰میلون تومان در مراحل پایانی کار قرار دارد.

شهردار قزوین گفت: عملیات نصب پل هوایی عابر پیاده سرداران با اعتبار۵۰۰میلون تومان در مراحل پایانی کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی افزود: نقش پل‌ها هوایی در کاهش آمار تصادفات و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده برکسی پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: براین اساس یکی از برنامه‌های اولویت دار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین طراحی و احداثپل‌های هوایی عابرپیاده در نقاط مختلف سطح شهر قزوین است.

این مقام مسوول ادامه داد: برای احداثپل‌های هوایی عابرپیاده کار‌شناسان سازمان در وهله اول مطالعات لازم را انجام داده و پس از نیازسنجی و مکان یابی اقدام به طراحی و احداثاین پل‌ها می‌کنند.

نصرتی با اشاره به احداثپل هوایی سرداران عنوان کرد: این پل در محور نوروزیان و حدفاصل چهارراه عمران تا میدان سرداران به منظور ایجاد دسترسی ایمن برای ساکنان منازل مسکونی بانک مسکن، مراجعان بوستان بانوان و دانش آموزان مدارس واقع در این محدوده از شهر قزوین احداثمی‌شود.

وی تصریح کرد: سازه و معماری این پل برگرفته از الگوی پل‌های غیرهمسطح نصر و سرداران بوده و با نور‌پردازی و طراحی زیبا انجام شده است.

شهردار قزوین گفت: در حال حاضر ساخت، حمل و نصب پل به میزان ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ظرف مدت۲۰روز آینده عملیات تکمیلی پل انجام می‌شود.

نصرتی بیان کرد: عملیات تکمیلی پل هوایی عابران پیاده سرداران شامل مراحل مونتاژ، نصب ستون و عرشه‌های پل و نرده‌های زیرپل و نصب پله‌های پل هوایی است که ظرف ۲۰روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی ابراز کرد: همزمان با تکمیل پل هوایی، پیمانکار پروژه عملیات ساخت و نصب بخش معماری و زیبایی پل را در دستور کار دارد به گونه‌ای که ظرف۴۵روز آینده پل هوایی عابرپیاده سرداران به بهره برداری می‌رسد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان قزوینی می‌توانند حداکثر ظرف یک ماه آینده جهت دسترسی ایمن از عرض این محور استفاده کنند.

نصرتی اظهار کرد: این محور به عنوان یکی از معابر شریانی در جه یک در مطالعات جامع تعریف شده است که با احداثپل‌های غیرهمسطح نصر و سرداران با افزایش سرعت خودرو‌ها روبروشده و با احداثاین پل هوایی عابرپیاده عبور عرضی عابران پیاده به صورت ایمن فراهم می‌شود و هزینه اجرایی این پروژه ۵۰۰میلیون تومان پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز