خبرگزاری کار ایران

مدیرمنطقه یک شهرداری قزوین:

عزم ملی و مدیریت جهادی با خدمت رسانی به موقع تحقق می‌یابد

کد خبر : ۱۷۱۱۳۱

با اجرای برخی طرح‌های عمرانی و نوسازی بسیاری از املاک در بافت فرسوده این عزم ملی در حال تحقق است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: عزم ملی ومدیریت جهادی با خدمت رسانی به موقع تحقق می‌یابد وهراقدامی که باهدف رفع نیازهای مردمی صورت می‌گیرد، نشانی از اراده مسئولان ومدیران شهری برای تحقق شعارملی سال مبنی برعزم ملی ومدیریت جهادی است.
به گزارش ایلنا از قزوین؛ کیومرثفدایی فرافزود: با اجرای برخی طرح‌های عمرانی ونوسازی بسیاری از املاک در بافت فرسوده این عزم ملی در حال تحقق است.

وی با تاکید بربرنامه ریزی جهت احیاء بافت‌های فرسوده عنوان کرد: این مهم بایددراولویت برنامه‌های مدیران شهری قرار گیرد زیرا معتقد هستیم احیاء بافت‌های فرسوده عاملی برای توسعه شهری و تحقق خواسته‌های شهروندان است.

فدایی فر با تاکید بر اینکه تمرکزمدیران شهری بررفع مشکل شهروندان وفراهم آوردن زمینه‌های رفاهی برای آنان می‌باشد، بیان کرد: برای انجام این مهم آیتم‌های متعددی مورد نیاز است که برنامه ریزی و انجام امور کار‌شناسی از جمله آن‌هاست.

فدایی فر یادآور شد: اقدامات صورت گرفته دراین منطقه ناشی ازهمت واراده کارکنان شهرداری برای تحقق خواسته‌های مردمی با محور قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز