خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

651 روستای قزوین تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۷۶۲

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: از 701 روستای بالای 20 خانوار استان، تا کنون 651 روستا به نسل 3 و 4 تلفن همراه متصل شده‌اند.

به گزارش ایلنا، حجت اله امینی گفت: 50 روستای بالای 20 خانوار استان قزوین در سال جاری به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین عنوان کرد: امروزه با رشد تکنولوژی و تولید فناوری‌های نو در جهان، نیاز مردم نیز برای استفاده از فناوری‌ها افزایش یافته و باید ارتباطات نیز در همین راستا بروز شود.

وی ادامه داد: این کار با همت و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل اعتبارات توسعه روستایی (USO) انجام شده  و تا پایان سال تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان به تکنولوژی نسل 3 و 4 تلفن همراه دسترسی خواهند داشت.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین تصریح کرد: 100 درصد شهرها و 91 درصد از روستاهای استان از پوشش ارتباطی مطلوب برخوردارند و مناطق روستایی باقی مانده، بیشتر در مناطق کوهستانی و صعب العبور بوده و به همین خاطر روند پیشرفت با سرعت کمتری در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم 134 روستا از مجموع 701 روستای بالای 20 خانوار استان فاقد اینترنت پرسرعت بودند که خوشبختانه تا کنون این روستاها به 651 روستا رسیده و مابقی نیز در حال عملیات عمرانی یا ارتقا و تجهیز امکانات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز