خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

یک‌هزار روستایی در قزوین به اینترنت پرسرعت متصل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۸۷۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: با اتصال چند روستا در استان به اینترنت پرسعرت و شبکه ملی اطلاعات جمعیتی بیش از یک‌هزار و 224 نفر به اینترنت پرسرعت تلفن همراه دسترسی خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، حجت اله امینی با اعلام این خبر گفت: 7 روستا که در شهرستان‌های آوج، آبیک، بوئین‌زهرا و قزوین واقع شده‌اند، به اینترنت پرسرعت نسل 3 و 4 تلفن همراه و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین افزود: این اقدامات با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از محل اعتبارات دولتی توسعه ارتباطات روستایی (USO) توسط شرکت ارتباطات همراه اول، ایرانسل و مخابرات منطقه قزوین در راستای توزیع عادلانه امکانات ارتباطی، در جهت توسعه مناطق روستایی، دسترسی به خدمات الکترونیکی دولت در قالب شبکه ملی اطلاعات ، خدمات آموزشی و همچنین رونق کسب و کارهای روستایی انجام می‌گیرد.

وی اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات  که در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی انجام شد را خوش یمن دانست و تاکید کرد تا با تلاش مجموعه ارتباطات در استان، تمامی دانش‌آموزان و کادر آموزشی بتوانند از امکانات موجود استفاده بهینه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دسترسی مردم استان به اینترنت پرسرعت و باکیفیت، به ویژه در روستاها از اهداف مهم وزارت ارتباطات بوده و امیدواریم با ادامه تکمیل پروژه‌های ارتباطی، تا پایان سال جاری تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان به سرعت به امکانات با کیفیت ارتباطی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز