خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

تمام افراد دارای مجوز باید بتوانند در مزایده‌های شهرداری قزوین شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۱۶

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین گفت: می‌توان غرفه‌های بازار میوه و تره بار و کالاهای اساسی را میان تمام افرادی که مجوز کار در زمینه مرغ فروشی و یا برنج فروشی و سایرکالاها را دارند، به مزایده بگذاریم.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی در جلسه علنی شورای شهر قزوین که با دستور کاربررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد در طرح دیدگاه خود پیرامون واگذاری غرفه‌های بازار میوه و تره بار در بلوار ایران و ارایه کالاهای تنظیم بازار، اظهار کرد: باید رعایت عدالت و شفافیت در برگزاری مزایده و مناقصات شهرداری در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: به نظر می‌رسد اینکه غرفه‌های بازار میوه و تره و بار و کالاهای تنظیم بازار میان افرادی که سازمان جهاد کشاورزی معرفی می‌کند به مزایده گذاشته شود درست نیست.

چگینی تاکید کرد: نظارت به‌عنوان وظیفه ذاتی و غیرقابل تفویض بر عهده شورای شهر و تک تک اعضا است؛ پس لازم است معاملات شهرداری در هر نوع با دو قید رعایت صرفه و صلاح مردم و رعایت قانون و عدالت باید انجام شود.

وی همچنین در بخش دیگری از این جلسه که با حضور رئیس ستاد اعتکاف استان، برگزار شد، ضمن موافقت با مساعدت در برگزاری مراسم اعتکاف اظهار کرد: حضور در این مراسم معنوی می‌تواند زمینه رشد فضایل اخلاقی را در انسان فراهم کند بر این اساس در این کار پر خیر و برکت همراه خواهیم بود تا ثمره‌اش هم برای جوانان این شهر و هم اموات این شهر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز