خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان:

حدود هشت هزار مددجوی کمیته امداد قزوین تسهیلات مسکن دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۹۲

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در 9 ماهه سال جاری هفت هزار و ۹۸ مددجوی تحت حمایت بیش کمک هزینه اجاره بهاء و ۷۳۳ مددجو تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، محمد صیادی بیان کرد: خدمات حوزه مسکن کمیته امداد در زمینه پرداخت کمک اجاره مسکن، کمک بلاعوض برای ساخت مسکن، تسهیلات ساخت مسکن، تسهیلات خرید مسکن و تسهیلات ودیعه مسکن است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در ۹ ماهه سال جاری بیش از 2 میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان کمک هزینه اجاره بهاء به مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: این خدمت در مدت مشابه سال گذشته برای 4 هزار و ۱۴۵ مددجوی تحت حمایت با بیش از یک میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان کمک بود و در سال جاری شاهد رشد ۷۱ درصدی به لحاظ تعداد و ۱۲۸ درصدی به لحاظ رقم پرداختی بودیم.

صیادی عنوان کرد: همچنین در ۹ ماهه سال جاری ۷۳۳ مددجو و نیازمند بیش از ۳۰ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن موضوع تبصره ۱۶ منابع بانکی را دریافت کردند که این خدمت نیز در مدت مشابه سال گذشته برای ۴۶۴ نفر بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا در صورت تأمین زمین برای نیازمندان، مطابق مقررات نسبت به احداث واحد مسکونی اقدام کند که در این زمینه علاوه بر تسهیلات برای کمک خیران نیز بهره می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز