خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان:

۱۷۰ جهیزیه به نوعروسان قزوین اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۸۰

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با هم‌افزایی سپاه استان قزوین ۱۷۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اهداء شد.

به گزارش ایلنا، ناصر ظاهری در حاشیه مراسم اهدای ۱۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای هم‌افزایی با اشخاص حقیقی و حقوقی، تفاهم نامه‌ای را با سپاه اجرایی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: براساس این تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی(ره)، قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه (کوثر) در حوزه تأمین مسکن و جهیزیه نیازمندان همکاری می‌کنند.

وی عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه ۱۷۰ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز و جاروبرقی تهیه شد که به نوعروسان نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء می‌شود.

وی افزود: ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها بیش از ۳۵ میلیون تومان است که براساس تفاهم نامه صورت گرفته ۶۰ درصد از هزینه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین و مابقی توسط دو قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کوثر تأمین شده است.

ظاهری یادآورشد: سیاست کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی است تا بتوانیم در گام نخست توانمندسازی را در خانواده‌ها نهادینه کنیم و بستر زندگی همراه با عزت را برای آن‌ها فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز