خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان:

پمپ‌های خانگی غیراستاندارد در تاکستان ساماندهی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۳۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در جهت رفع افت فشار در شبکه و با درخواست همراهی از دادستان تاکستان، تاکنون شش هزار پمپ خانگی که بصورت غیراستاندارد و مستقیم بر روی شبکه نصب شده بود با ساماندهی و فرهنگ سازی اصلاح شد.

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی در این باره اظهار کرد: عملیات مذکور تا برچیده شدن کامل پمپ‌های خانگی خارج از استاندارد در شهر تاکستان و سایر شهرهای استان ادامه خواهد داشت و با انجام این امر، مشکل افت فشار آب شهروندان حل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصریح کرد: مطابق استاندارد لازم است پمپ خانگی همراه با مخزن ذخیره نصب شود تا موجب افت فشار سایر طبقات در آپارتمان‌ها و اختلال در شبکه آبرسانی نشود ولی متاسفانه برخی انبوه سازان با هدف سودجویی از نصب مخزن سر باز می زنند و پمپ را به صورت مستقیم به کنتور وصل می‌کنند.

وی عنوان کرد: تاکید می‌شود مشترکینی که پمپ خانگی را به صورت مستقیم نصب می‌کنند نسبت به نصب مخزن اقدام کنند تا مشمول قطع انشعاب نشوند.

بیرنوندی اظهار کرد: از شش ماه قبل تاکنون فروش انشعاب جدید در شهرستان تاکستان منوط به نصب مخزن و پمپ بوده و همین امر باعث رویه مناسب و قانونی در ساماندهی پمپ‌ها و افزایش رضایت مشترکین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز