خبرگزاری کار ایران

معاون نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی خبر داد؛

بازگشت دوباره واحد گازی نیروگاه شهید رجایی به مدار تولید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۶۲۲

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: واحد شماره 4 گازی نیروگاه شهید رجایی پس از پایان تعمیرات بازدید محفظه احتراق به مدار تولید بازگشت.

به گزارش ایلنا، بهمن غنوی در تشریح این خبر گفت: واحد شماره 4 گازی این نیروگاه که به منظور انجام تعمیرات بازدید محفظه احتراق و تعویض نازل، از شبکه سراسری خارج شده بود، پس از پایان فعالیت‌های تعمیراتی، دوباره به مدار تولید بازگشت تا آماده کمک به تامین برق پایدار به ویژه در فصل زمستان باشد.

معاون تعمیرات و نگهداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی تصریح کرد: تعویض قطعات و سرویس کامل نازل‌های سوخت و تنظیم آن‌ها از اقداماتی است که در این دوره از تعمیرات از سوی متخصصان تعمیرات مکانیک انجام شد؛ همچنین در حوزه ابزار دقیق و الکتریک هم تعمیراتی انجام شد.

غنوی درباره فعالیت‌های تعمیراتی در حوزه الکتریک نیز بیان کرد: بازدید و سرویس تجهیزات الکتریکی، تست آلارم‌های محلی ترانس یونیت، بازدید از مجموعه ترانس اصلی، بازدید از هیترهای ژنراتور، تست رله‌های ترانس اصلی، بازدید از الکترو موتورها، تست و کنترل ظرفیت باتری‌های واحد، بش دیگری از فعالیت‌های این دوره از تعمیرات است که از سوی متخصصان این نیروگاه به انجام رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز