خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تاکستان:

دو خودروی شوتی در تاکستان گرفتار قانون شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۴۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از توقیف دو دستگاه سواری شوتی و کشف بیش از یک میلیارد ریال اقلام قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کوروش عزیزی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزادراه "قزوین-زنجان" به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ماموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد، افزود: در همین حین یک دستگاه سواری پژو پارس نیز به عنوان اسکورت خودرو با هدف ممانعت از تعقیب و گریز وارد عمل شده و با رانندگی خطر آفرین و حرکات حادثه ساز خود سعی می‌کرد ماموران را از ماموریت خود منحرف کند.

وی تصریح کرد: در ادامه هر 2 راننده پس از عدم توفیق در فرار از دست ماموران با استفاده از تاریکی هوا و تغییر مسیر به سمت اراضی کشاورزی، خودروها را رها کرده و از محل متواری شدند.

عزیزی با بیان اینکه در بازدید از خودروها 160 قلم البسه و ادکلن به همراه 69 کیلو غذای حیوانات خارجی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده حدود یک میلیارد و 280 میلیون ریال برآورد شده و دستگیری متهمان نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز