خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرهنگ و ارشاد استان:

کتاب‌فروشان قزوین کارت هنر دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۶۷۸

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارت هنر ویژه کتاب‌فروشان فعال و دارای پیشینه خوب صادر می‌شود و آن‌ها می‌توانند از مزایای صندوق هنر بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، حسین براتی در حاشیه بازدید از کتاب‌فروشی‌های فعال سطح استان که به مناسبت هفته کتاب انجام شد؛ با تبریک هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتاب‌دار بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی یکی از رویکردهای اساسی وزارت فرهنگ و ارشاد است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی در سطح کشور سیاست‌گذاری‌ها، آیین نامه،ها و مقررات درون سازمانی را تدوین و تبیین کرده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم همراه با دیگر متولیان امر نقش آفرینی برجسته‌ای در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در استان داشته باشیم؛ در این راستا به مناسبت هفته کتاب برنامه‌های متنوعی در سطح استان قزوین پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: حوزه نشر و تالیف کتاب کودک و نوجوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا باید با اهتمام جدی برای تقویت این حوزه تلاش کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز