خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان:

اعضای صندوق اعتباری هنر در قزوین ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۷۲۸

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اجرای "طرح بهبود" در راستای ساماندهی اعضای صندوق اعتباری هنر در استان قزوین گفت: این اقدام در جهت هدفمند شدن و ارائه خدمات مناسب‌تر به اهالی فرهنگ و رسانه انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین براتی از اجرای "طرح بهبود" با هدف ساماندهی اعضای صندوق اعتباری هنر در استان قزوین خبر داد و بیان کرد: پالایش و ساماندهی اعضای صندوق اعتباری هنر در جهت هدفمند شدن و ارائه خدمات مناسب‌تر به اهالی فرهنگ و رسانه و لزوم توزیع عادلانه خدمات صندوق به واجدین شرایط انجام‌ می‌شود.

 سرپرست اداره کل فرهنگ و اسلامی استان قزوین افزود: این طرح بیشتر به تایید عضویت اعضای صندوق هنرمندان استان و تایید فعالیت‌های اعضا می‌پردازد.

وی عنوان کرد: به همین منظور جلسه‌ای با حضور کارشناسان امر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و به نقطه‌نظرات مختلف همکاران درباره روند تایید فعالیت اعضا و شاخص‌ها و مواردی که برای عضویت وجود خواهد داشت؛ پرداخته شد.

براتی گفت: طرح بهبود به‌دنبال آن است که بتواند هنرمندان فعال را رصد کرده و صندوق هنر کشور نسبت به فعالیت کسانی که عضو صندوق بوده؛ اما در سال‌های اخیر فعالیت هنری نداشته‌اند؛ مطلع شده و درباره امکان ادامه همکاری آنان در آینده تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز