خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

300 تشکل مردمی توسط کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین حمایت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۸۸۳

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ مجموعه و تشکل مردمی توسط کمیسیون فرهنگی مورد حمایت و مساعدت قرار گرفته‌اند و نسبت به دوره‌های قبل افزایش چشمگیری داشته‌ایم.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی، و ورزشی شورای شهر قزوین با حضور اعضا و تعدادی از مسئولین شهری برگزار شد.

قاسم اللهیاری در این جلسه با اشاره به اینکه تقویت حلقه‌های میانی یکی از اولویت‌های شورای ششم است، گفت: در محله‌ها به انگیزش نیاز داریم که این کار را تشکل‌ها، جبهه فرهنگی و ستاد میدان انجام داده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، و ورزشی شورای شهر قزوین عنوان کرد: ما به عنوان فعالان فرهنگی در محلات، نیاز به ایجاد انگیزه اولیه در محلات داریم تا بین جوانان شور و نشاط ایجاد کنیم.

این عضو شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه ما دست یاری به سمت مجموعه‌ها دراز می‌کنیم، خاطر نشان کرد: ما به شما نیاز داریم، باید از فضای تصدی‌گری دور شویم و به سمت مجموعه‌ها بیایم اما در این راستا باید تنوع برنامه‌ها در بخش‌های مختلف هم زیاد شود.

تعیین بودجه ویژه برای تشکل‌های مردمی

نایب رئیس این کمیسیون هم با تاکید بر اینکه تشکل‌ها غیردولتی و غیرسیاسی هستند، خاطر نشان کرد: تشکل‌ها اغلب مردمی هستند و ستاد میدان هم که در این جهت فعالیت می‌کند با هم‌افزایی بین تشکل‌ها و مردم تاثیرات خوبی در جامعه و اجرای برنامه‌ها داشته است.

فاطمه اشدری افزود: هم‌افزایی بین تشکل‌ها بسیار اهمیت دارد و می‌توانیم از جبهه فرهنگی و ستاد میدان هم در این راستا استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: سازمان فرهنگی باید در کنار این تشکیلات بوده و از آن‌ها استفاده کند؛ چراکه کار شما باید سرلوحه کار سازمان فرهنگی ورزشی باشد؛ همچنین باید بودجه ویژه برای تشکل‌های مردمی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز