خبرگزاری کار ایران

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی کشور:

بهبود وضعیت آماری بخش کشاورزی نیازمند اجرای طرح کاداستر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۰۹

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی کشور گفت: هدف‌گذاری برای اجرای طرح کاداستر در کشور انجام شده و برای رسیدن به اطلاعات دقیق و مناسب و زیرساختی در بخش کشاورزی باید تلاش شود تا این طرح به طور کامل اجرا شود.

به گزارش ایلنا، کمال ربانی زاده در نشست بررسی مسائل و مشکلات سامکا که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، گفت: قزوین در اجرای طرح کاداستر جزء استان‌های پیشرو در سطح کشور محسوب می‌شود و استفاده از ابزارهای جدید و فناوری نوین در اجرای طرح کاداستر در پهنه‌های جهاد کشاورزی می‌تواند ما را سریعتر به  هدف برساند.

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی کشور ادامه داد: نقشه‌ها و اطلاعات در دسترس باید با کمک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به صورت توصیفی ترسیم شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: وضعیت آمار در بخش کشاورزی آنچنان دقیق نیست و به همین جهت رصدخانه کشاورزی برای تهیه آمار دقیق محصولات کشاورزی و زراعی راه‌اندازی شده است.

ربانی‌زاده ادامه داد: این رصدخانه اطلاعات حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی را دریافت و برای برنامه‌ریزی مناسب و دقیق در اختیار مجموعه‌های تخصصی قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: رصدخانه بخش کشاورزی ضمن بهره‌گیری از ابزارهای نوین و ایجاد پایگاه داده و اطلاعاتی دقیق و بموقع زمینه لازم را برای بهره‌مندی فعالان بخش کشاورزی برای برنامه‌ریزی مناسب فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز