خبرگزاری کار ایران

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

رزمایش دیدار با 800 نفر از والدین و همسران شهدا در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۳۶۵

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رزمایش دیدار با 800 نفر از والدین و همسران شهدا با حضور مسئولین استانی در گلزار شهدای شهر قزوین آغاز شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم آغاز رزمایش دیدار با والدین و همسران شهدا شهرستان قزوین با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد.

این مراسم با حضور سمیه اسمعیلی، مدیرکل و محمدرضا شکوهی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین و جمعی از مسئولان و بسیجیان قزوینی برپا شد.

حیدری در این مراسم گفت: امروز آحاد جامعه امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا می‌دانند و قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین افزود: اگر امروز پرچم جمهوری اسلامی بالاست و ملت مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا می‌زنند به برکت خون شهداست.

وی عنوان کرد: امروز هر کسی در هر مسئولیتی قرار دارد باید وصیت‌نامه شهدا را بخواند و در عملیاتی کردن توصیه‌ها و پیام‌های این عزیزان تلاش کنند.

این مسئول ادامه داد: در این رزمایش بسیجیان ضمن دیدار با 800 نفر از والدین و همسران شهدا و احوال‌پرسی و تجلیل از مقام والای آن‌ها، مشکلات آن‌ها را احصا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز