خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست امسال؛

متخلفان صنفی در قزوین بیش از 290 میلیارد ریال جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۷۳۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال متخلفان صنفی در قزوین به پرداخت ۲۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور با اشاره به بررسی تخلفات توسط تعزیرات گفت: در نیمه نخست سال به 5 هزار و ۵۰۰ فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با بیان اینکه تاکنون 2 هزار و ۲۲۰ بازرسی در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان انجام شده، افزود: گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بیشترین تخلفات ثبت شده  را به خود اختصاص  دادند.

وی ادامه داد: بالاترین رقم تخلفات مربوط به واحدهای صنفی نانوایی، مرغ و تخم مرغ و مشاوران املاک است.

این مسئول نظارت‌های مردمی را اثربخش‌ترین مولفه در پیشگیری از جرایم اقتصادی برشمرده و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه با متخلفان و برهم زنندگان امنیت بازار به شدت و سرعت بر اساس قانون برخورد می‌کنیم.

حسن‌پور از هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و سایر تخلفات، موارد را حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، جهت رسیدگی فوری به این مرجع گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز