خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

قزوین برای کسب عنوان پایتخت کتاب نیازمند اجرای طرح‌های تخصصی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۸۹۰

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: برای دستیابی به عنوان پایتخت کتاب باید بتوانیم با همکاری و هم‌افزایی طرح‌های خوبی را اجرایی کنیم و اقدامات تخصصی و ورود همه جانبه در موضوع اجرای طرح‌های شهر دوستدار کتاب داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین با هدف هم اندیشی با نهادهای مربوطه و فعالین فرهنگی پیرامون اقدامات برای اجرای طرح‌های شهر دوستدار کتاب و مقدمات کسب عنوان پایتخت کتاب ایران در تالار مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

فاطمه اشدری در این جلسه با اشاره به لزوم توجه به تبلیغات شهری در ارتقای فرهنگ کتابخوانی گفت: باید بتوانیم با افزایش دانایی و ترویج فرهنگ کتابخوانی بر مشکلات فائق آییم.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین بر لزوم همراهی و همکاری نهادهای مرتبط در اجرای طرح‌های شهر دوستدار کتاب تاکید نمود و افرود: باید در کسب عنوان پایتخت کتاب برای شهر قزوین تمام تلاش را داشته باشیم و برای همه اقشار طرح‌های مرتبط را انجام دهیم.

وی همچنین خواستار در نظر گرفتن موضوعات فرزندپروری در برنامه‌های آموزشی و فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی و اختصاص بودجه متناسب با آن شد.

این عضو شورای شهر قزوین همچنین در سخنانی بر اقدامات تخصصی و ورود همه جانبه در موضوع اجرای طرح‌های شهر دوستدار کودک در مدیریت شهری و دستگاه‌های فرهنگی و مدیریت ارشد استان تاکید کرد.

مهری السادات تقوی، نائب رئیس این کمیسیون نیز در سخنانی با تاکید بر فرهنگسازی در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه بر اجرای برنامه‌هایی از قبیل هدیه کتاب در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، برگزاری میز کتاب و در معرض دید بودن کتاب در مکان‌های مختلف عمومی در سطح شهر، استفاده از ظرفیت مقر کتاب تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز