خبرگزاری کار ایران

دبیر قرارگاه احیاء حقوق عامه دادسرای مرکز قزوین:

دستگاه قضا اعمال قانون سلیقه‌ای توسط مدیران را رصد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۶۴۸

دبیر قرارگاه احیاء حقوق عامه دادسرای مرکز استان قزوین گفت: برای دستگاه قضایی به ویژه در دوره تحول و تعالی پذیرفته نیست که برخی اشخاص و یا مدیران بخواهند به صورت جزیره‌ای و سلیقه‌ای اعمال قانون کنند و دستگاه قضایی به صورت لحظه‌ای این گونه اقدامات را رصد و بر آن نظارت دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادسرای قزوین، سید جمال حسینی در دیدار جمعی از ساکنین خیابان توحید گفت: ما در راستای انجام وظایف و تکالیف خطیر دادستانی در امر حقوق عامه به موضوع این محله ورود کرده و هر جای دیگری هم که احساس کنیم حقوق عامه توسط افراد و شخصیت‌های حقیقی یا حقوقی نقض شده است قطعا به موضوع ورود خواهیم کرد.

دبیر قرارگاه احیاء حقوق عامه دادسرای مرکز استان قزوین ادامه داد: یکی از موضوعاتی که ورود دادستانی ضرورت دارد در ارتباط با اجرای آرای صادره از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری است، اقدام صورت گرفته توسط شهرداری هم در خصوص یک ملک واقع در خیابان توحید هر چند که با تاخیر حدود یک سال و پس از ورود و مطالبه قرارگاه حقوق عامه دادستانی مرکز استان قزوین انجام گرفت، مصداق بارز یک اقدام انقلابی است.

وی تاکید کرد: ملاک و خط قرمز در کشور قانون است و همگان باید به قانون احترام بگذارند.

در این دیدار جمعی از ساکنین خیابان توحید در راستای  تقدیر و حمایت از اقدامات دادستان مرکز استان در راستای انتظام بخشی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در دادسرا حضور پیدا کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز