خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران:

30 مقاله در ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران در قزوین ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۷۷۷

دبیر علمی ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران گفت: 30 مقاله علمی در ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه‌های امروز» در دو روز ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین حاتمی با اعلام این خبر گفت: این مقالات از میان 110 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره توسط کمیته علمی انتخاب شده‌اند که در قالب شش پنل تخصصی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین به صورت شفاهی ارائه می‌شوند. 

دبیر علمی ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران عنوان کرد: یکی از پنل‌های تخصصی این کنگره ویژه تاریخ صنعت و صنعتگران قزوین است که در روز هشتم شهریور ماه با مشارکت محققان دانشگاهی و تاریخ پژوهان قزوینی برگزار خواهد شد. 

وی درباره رویدادهای جنبی این کنگره علمی گفت: همزمان با این کنگره مراسم نکوداشت استادان قزوینی پیشکسوت تاریخ، مرحوم دکتر احسان اشراقی و دکتر ناصر تکمیل همایون در روز نهم شهریور همزمان با گرامیداشت روز قزوین برگزار خواهد شد. 

حاتمی افزود: کارگاه روش‌های نوین تدریس ویژه دبیران تاریخ آموزش و پرورش استان قزوین از دیگر برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده در این کنگره است. 

ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه‌های امروز» در روزهای هشتم و نهم شهریورماه توسط انجمن ایرانی تاریخ با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز