خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۱۳۱

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: اولین نمایشگاه چاپ، بسته بندی، تبلیغات و برندسازی از تاریخ 31 مرداد تا 3 شهریور ماه در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی گفت: این نمایشگاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی، به مدت 4 روز و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: بیش از 30 مشارکت کننده از استان‌های قزوین، همدان، تهران و البرز تولیدات و محصولات خود در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه عنوان کرد: کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های بسته بندی، کارگاه تخصصی چاپ، کارگاه تخصصی بسته بندی باقلوا و شیرینی نیز در ایام برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت صنعت چاپ و بسته‌بندی گفت: امروزه چاپ و بسته‌بندی محصولات، نقش مهمی را در خصوص فرآیند بازاریابی داشته و بطور کلی فروشندگان و صادرکنندگان، در راستای تحقق اهداف و موفقیت در حوزه فروش و بازاریابی باید به اصول و قواعد مربوط به آن توجه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این امر برگزاری نمایشگاه تخصصی در این حوزه، فرصت و بستر مناسبی را جهت تبادل اطلاعات و آگاهی از به روزترین فناوری‌ها و ماشین آلات در این صنعت، فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز