خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز ورود آزادگان؛

آزادگان شهر محمدیه تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۴۱۸

به مناسبت سالروز ورود آزادگان و به همت شورا و شهرداری محمدیه و همکاری بنیاد شهید این شهر از ۱۱۲ آزاده سرافراز شهر محمدیه تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی با حضور مسئولین به مناسبت سالروز ورود آزادگان از ۱۰۴ آزاده سرافراز و همچنین خانواده‌های ۸ آزاده که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تجلیل شد.

فرماندار شهرستان البرز در این مراسم گفت: جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی، حق زیادی بر جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده‌ها را جلب کنیم.

مصطفی غفوری افزود: رویکرد اداره بنیاد شهید نباید اداری باشد بلکه باید به عنوان تسهیلگر امور ایثارگران و خانواده شهدا عمل کند و با پیگیری‌مشکلات جامعه ایثارگری برای حل آن‌ها اقدام کند.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا کار خوبی است اما نباید به آن اکتفا کرد و لازم است سیاست‌های مردمی‌سازی دولت و شناسایی نخبگان و ذی‌نفعان جامعه در پیشبرد اهداف کشور، ایثارگران و خانواده شهدا بهترین گزینه برای حضور و ورود به عرصه‌‌های مختلف باشد زیرا ایثارگران اثر زیادی در جامعه دارند.

فرماندار البرز با اشاره به مشکلات خانواده‌های شهدا گفت: مجموعه مدیران شهرستان البرز آمادگی دارند با توجه به ظرفیت‌های موجود، مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران را به صورت موردی بررسی و حل کنند زیرا در حوزه اشتغال و استفاده از تسهیلات اشتغال خانگی، ظرفیت‌های مناسبی در شهرستان وجود دارد که می‌توانیم با برنامه‌ریزی مناسب در جهت حل مشکلات جامعه ایثارگری از آن استفاده کنیم.

وی گفت: در این مراسم از مستند «بدون حزن» که در راستای گرامیداشت یاد خاطر شهید ابوترابی سید آزادگان در چهار قسمت تهیه شده رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز