خبرگزاری کار ایران

در راستای آمادگی برای فصل بارش صورت گرفت؛

تداوم لایروبی رودخانه‌ها و کانال‌های سطح شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۸۸۸

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: در فصل بهار و تابستان تمامی کانال‌ها و رودخانه‌های سطح شهر قزوین لایروبی می‌شود که این روند در حال حاضر درحال انجام است و ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مهدی امینی با اعلام این خبر گفت: مانند سال‌های گذشته لایروبی رودخانه‌ها و کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر قزوین توسط عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین و اداره ماشین آلات این سازمان با جدیت در حال انجام است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تصریح کرد: در سال‌های اخیر لایروبی مستمر کانال‌های سطح شهر پیش از فصل بارش‌ها سبب شده که میزان آبگرفتگی‌ها به شدت کاهش یابد.

وی افزود: عملیات لایروبی به منظور دفع پساب‌ها، جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر شهری و حفظ محیط زیست مخصوصا در فصل بارش‌ها ضرورت ویژه دارد.

این مسئول گفت: متاسفانه در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یک بار مصرف از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها و انهار از وقوع آبگرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز