خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین:

رویداد هنری عکس و فیلم کوتاه «کوک چهارم» در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۷۲۴

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: رویداد هنری عکس و فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای با عنوان «کوک چهارم» با محور جلوه‌های اخلاق در شهر از 25 تا 30 شهریورماه در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین برجی با اعلام این خبر افزود: رویداد فرهنگی وهنری «کوک چهارم» با هدف ترویج جلوه‌های اخلاق در شهر در رشته‌های عکس و فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی شهرداری با همکاری شورای شهر و شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در بخش فیلم و کلیپ جشنواره که به صورت داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی به مدت 100 ثانیه طراحی شده تمامی آثار تولیدی از سال 98 تا 1402 می‌توانند در رویداد شرکت داده شوند.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: هنرمندان این بخش می‌توانند آثار خود را آپلود کرده و لینک فایل آپلود شده را به ایمیل دبیرخانه و یا به صورت DVD با ذکر مشخصات شناسنامه‌ای خود همراه اثر ارسال کنند.

وی گفت: حداکثر زمان آثار تولیدی 100 ثانیه و فرمت آثار ارسالی باید m2t Mov،Mpeg Mxf، MP4 باشد.

برجی اظهار کرد: این سازمان حق هرگونه استفاده و بهره‌برداری نمایشگاهی، فرهنگی، ترویجی و تبلیغی آثار راه یافته به جشنواره را برای خود مجاز می‌داند.

این مدیر فرهنگی بیان کرد: در بخش عکس با دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه علاقمندان می‌توانند عکس‌های خود را تهیه و ارسال کنند.

وی در خصوص جوایز جشنواره هم گفت: جوایز بخش عکس در بخش دوربین حرفه‌ای در رده استانی و بخش کلان شهرها برای نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 60 میلیون ریال، نفر دوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 50 میلیون ریال و نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 40 میلیون ریال جایزه نقدی است.

برجی افزود: در بخش عکاسی با تلفن همراه در هر دو بخش استانی و کلان شهرها جوایز مشابهی شامل نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم تندیس ، لوح تقدیر و مبلغ 25 میلیون ریال و نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین یادآورشد: در قسمت فیلم در بخش استانی و کلان شهرها نفر اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 100 میلیون ریال، نفر دوم تندیس و مبلغ 80 میلیون ریال و نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 60 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

برجی اضافه کرد: در بخش کلیپ هم در هر دو بخش استانی و کلان شهرها جوایز نفر اول شامل تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 50 میلیون ریال، نفر دوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 40 میلیون ریال، نفر سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا 20 شهریور ماه است و داوری آثار از 25 تا 30 شهریور ماه انجام می‌شود.

به گفته برجی برگزاری نمایشگاه از عکس‌های راه یافته از تاریخ 5 تا 10 مهرماه و نمایش آثار راه یافته بخش فیلم از 8 تا 9 مهرماه و اختتامیه جشنواره هم 10 مهرماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ تعیین شده به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در قزوین، خیابان بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، چهار راه هشت بهشت، سازمان فرهنگی شهرداری یا نشانی اینترنتی kokecharom@gmill.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر هم با شماره تلفن 09018087697 دبیرخانه رویداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز