خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان:

اولین نمایشگاه تخصصی صنعت مالی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۶۸۴

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: اولین نمایشگاه تخصصی صنعت مالی از 24 تا 27 مرداد ماه از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌های اقتصادی استان قزوین اعم از فعالیت واحدهای صنعتی و پتانسیل کشاورزی استان، مشاوره به مردم در راستای سرمایه‌گذاری مناسب و هدایت سرمایه‌های عموم به حوزه‌های تولید و رونق کسب و کار، یکی از نیازهای ضروری است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: برگزاری نمایشگاه صنعت مالی با محوریت بورس، بانک، بیمه و رمز ارزها، بستر بسیار مناسبی را برای آشنایی علاقه‌مندان با فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

وی در خصوص حوزه فعالیت مشارکت کنندگان اظهار کرد: در این نمایشگاه نمایندگانی از سیتم‌های بانکداری، کارگزاری‌های بورس، بیمه‌های تجاری و غیرتجاری و شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه رمز ارزها و سرمایه‌گذاری در قالب 25 غرفه از استان‌های تهران، اصفهان و قزوین شرکت خواهند داشت. 

خورگامی یادآور شد: همچنین در برنامه‌های جانبی این نمایشگاه روزانه کارگاه‌های آموزشی مرتبط با فضای بازار سرمایه با حضور اساتید و بزرگان بازار بورس ایران به صورت رایگان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در این کارگاه‌های آموزشی مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز