خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

هم افزایی ظرفیت های صنعتی استان‌های همجوار باعث ایجاد زنجیره ارزش می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۴۱

استاندار لرستان گفت: هم افزایی در راستای استفاده از ظرفیت های صنعتی استان های همجوار، زمینه ی ایجاد زنجیره ی ارزشی تولید و صنعت را فراهم می کند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه - یازدهم خردادماه - در سومین گردهمایی مدیران کل صمت منطقه مرکزی کشور با تاکید بر اینکه  انتظار داریم  ماحصل این گردهمایی در نهایت منجر به تدوین برنامه هایی برای تکمیل طرح های نیمه تمام تولیدی و فرآیندهای اثر بخش شوند ، اظهار داشت :توسعه و رشد تولید و اقتصاد در هر کدام از این استان ها در نهایت منجر به توسعه و رشد کشور خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت ها و مضایق اعتباری در دولت سیزدهم، اجرای کارها به صورت جهادی را یک دیدگاه کاربردی و تأثیر گذار برشمرد و افزود: برگزاری این گردهمایی و مانند آن یک ابتکار و مصداقی از کار جهادی است چرا که فراتر از حیطه ی وظایف مرسوم اداری است.

استاندار لرستان تأکید کرد: در شرایط کنونی کشور تأکید دولت سیزدهم بر این است که نباید در اتاق ها نشست و صرفا تابع دستورالعمل های مرسوم بود.

زیویار گفت: برای تسریع حرکت رو به جلو و توسعه ی کشور باید با بهره گیری از ظرفیت های موجود و برنامه های هم افزایانه مانند این گونه گردهمایی ها راهکارهایی برای پیشرفت بیش تر ایجاد کرد.

استاندار لرستان همچنین به حضور بیش از 150 سفیر از ایران در کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: هر چند ممکن است به دلیل برخی از شرایط امکان برقراری ارتباط با تمامی این کشور ها از طرف دولت مرکزی وجود نداشته باشد اما می توان در سطح استان ها ارتباط های اقتصادی و تجاری با کشورهای دیگر به ویژه کشورهای هم مرز را به منظور توسعه ی بازرگانی و صنعت به وجود آورد.

به گزارش ایلنا ، سومین گردهمایی مدیران کل صمت منطقه ی مرکزی کشوردر سالجاری شامل استان های لرستان، اصفهان، قم، مرکزی و همدان صبح امروز یازدهم خردادماه با حضور یونس سلمانی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صمت به میزبانی این استان در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز