خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان:

کارفرمایان در قزوین برای اشتغال نیازمندان تسهیلات دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۱۲۰

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: کارفرکایانی که نیازمندان و مددجویان کمیته امداد را بکارگیری می‌کنند به ازای هر نفر اشتغال‌زایی، تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کشاورز حسین‌آبادی با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان گفت: کمیته امداد در مسیر پرداخت تسهیلات از انتخاب مددجو تا ارائه آموزش‌های متناسب، برنامه‌های اجرایی خود را انجام می‌دهد ولی باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که کمیته امداد امام در این زمینه نقش درمانگری دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین افزود: خانواده به دلیل آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و سایر حوادث و مسائلی از این دست با افراد نیازمندی مواجه است که به کمک‌های اولیه برای ارتقای سطح زندگی خود نیاز دارند.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است؛ همچنین کارفرمایان می‌توانند به جای استفاده از تسهیلات قرض الحسنه، از پرداخت حق بیمه کارفرما معاف شوند، بدین صورت که حق بیمه توسط کمیته امداد امام  پرداخت می‌شود.

این مسئول یادآورشد: در صورتی که اشتغال‌زایی در مناطق محروم باشد، کارفرما نه تنها از پرداخت حق بیمه معاف خواهد شد بلکه تسهیلات قرض الحسنه نیز دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز